Naravoslovni dan – Eko dan

8. oktobra so se učenci sedmega, osmega in devetega razreda udeležili naravoslovnega dne, ki je letošnje šolsko leto potekal pod geslom »Vrnimo učilnico v naravo«. V sklopu tega so bile organizirane različne delavnice, med drugim naravoslovna, športna ter jezikovna delavnica. Pri naravoslovni delavnici jih je pot vodila v gozd ter na šolski vrt, kjer so nato iz nabranih vrtnin pripravili različne namaze. V času športne delavnice so učenci razgibali svoja telesa. V sklopu jezikovne delavnice pa so ustvarjali pesmi, uganke in uprizorili dramsko igro na temo eko dneva.

 

Zjutraj smo se razdelili v 2 skupini. 1. skupina je odšla v gozd, kjer je ponavljala drevesne vrste. 2. skupina je naredila skutin in tunin namaz. Potem smo odšli na igrišče, kjer je polovica skupine odšla na likovno delavnico, polovica pa na športno delavnico. Na likovni delavnici smo iz kamnov izdelovali različne oblike (npr. drevo, …), na športni delavnici smo s pomočjo tabličnih računalnikov in aplikacije brali QR kode, preko katerih smo morali izvesti različne športne izzive. Na zadnji delavnici smo v angleščini poimenovali drevesa in dele dreves ter jih opisali.

Učenci in učenke 7. razreda

 

Imeli smo naravoslovni dan. Tema je bila »Vrnimo učilnico v naravo«. Pri prvi delavnici smo izdelali avtomobilčke, ki so se premikali zaradi plina, ki je nastal pri kemijski reakciji med sodo bikarbono in kisom. Pri drugi delavnici smo napisali pesem na temo narava in ugotavljali odgovore na uganke, ki nam jih je postavljala učiteljica. Pri tretji delavnici smo odšli v gozd, kjer smo raziskovali drevesne vrste ter reševali delovni list. Ta dan je bil zelo zanimiv.

Maša in Klara, 8. razred

 

Zjutraj smo se razdelili v 2 skupini. 1. skupina je pol ure imela likovno delavnico, 2. skupina pa športno. Na likovni delavnici nam je učiteljica razložila kaj je zlati res. Potem smo šli ven in naredili nekaj fotografij zlatega reza. Na športni delavnici nam je učitelj pripravil QR kode, katere smo s pomočjo tabličnih računalnikom prebrali. Na kodah so bile različne naloge, povezane z našo okolico. Na 2. delavnici smo potrebovali plastenko in podvozje, iz katerih smo naredili avtomobilčke na pogon iz mešanice sode bikarbone in kisa. Tekmovali smo, kater avtomobilček je šel najdlje. Bilo je zelo zanimivo. 3. delavnica je bila slovenščina, kjer smo si na začetku pogledali posnetek o Zemlji, nato pa smo se razdelili v 3 skupine. 6 učencev je odšlo na dramatizacijo, 10 učencev je pisalo uganke, 10 pa jih je pisalo pesem. Ko je minilo pol ure smo se zamenjali. Na koncu so nam dramatizatorji pokazali kaj so se naučili. Ta dan je bil zelo zanimiv.

Lili Bajc, 9. razred