Naravoslovni tabor Kobarid – 2. dan

Dopoldne smo imeli pohod po grebenu Kolovrata ter si ogledali muzej na prostem Na Gradu. V popoldanskem času pa so si učenci 5.a ogledali Kavkno jamo, učenci 5.b pa so se neuspešno napotili proti potoku.

Jutri nas čaka obisk ribogojnice in naravoslovna pot Kobariško blato, nato pa v poznih popoldanskih urah povratek domov.

Utrinki učencev:

V Kobaridu smo že 2. dan. Imamo se zelo lepo. Zjutraj smo se zbudile, uredile in odšle na zajtrk. Zajtrk je bil samopostrežen in zelo okusen. Po zajtrku smo odšli na pohod na Kolovrat. Bilo je super. Pot je bil dolga in zahtevna. Vsi smo bili veseli, ko smo se vrnili nazaj domov. Vsak je s seboj prinesel kamen, ki ga je našel na Kolovratu. Shranili smo si ga za spomin. Po kosilu so učenci 5.b odšli proti potoku, a jih je pri tem ustavil dež, zato so odšli nazaj proti domu. V domu so pod lupo opazovali živali. Učenci 5.a so odšli v Kavkno jamo. Dež nas ni ustavil, saj smo bili v jami pod streho. Bilo je zelo zanimivo. Škoda, ker jutri že odhajamo domov.

Sove (Anamarija, Nika Š., Nika L., Melanija, Leja, Larisa)

Zjutraj smo se zbudili pred 7. uro. Po zajtrku smo se odpravili na pohod na Kolovrat. Hodili smo približno 3 ure in se med tem večkrat ustavili. Med hojo smo videli spomenik vojaka, ki je pri 21. letih umrl zaradi podhladitve. Odšli smo tudi v vojaške rove iz časa 1. svetovne vojne in na vzpetino Klabuk, kjer smo si s pomočjo daljnogleda ogledali bližnje hribe in gore. Nato smo se odpravili nazaj v CŠOD, kjer smo pojedli kosilo. Po popoldanskem počitku smo učenci 5. a odšli v Kavkno jamo. V jami smo videli kravjo lobanjo. Ogledali smo si tudi srebrne in zlate glive. Tam je bilo tudi brezno, ki je izgledalo kot glava jamskega medveda. Poskusili smo priklicati Krivopete. Našli smo njen zaklad (rozine), ki smo ga nato pojedli J. Po koncu ogleda, smo se vrnili v CŠOD.

Šoje (Lion, Nejc, Žiga T.)

Zjutraj smo se zbudili in pojedli zajtrk. Bil je zelo dober, nato smo se pripravili na pohod. Nekaj časa smo hodili, nakar smo prišli do spomenika 21. letnega vojaka. Hodili smo po grebenu Kolovrata. Vmes smo pojedli naše dobrote in nato z voditeljem odšli v vojaške rove. Odpravili smo se na vzpetino Klabuk. Tam smo gledali skozi daljnogled. Med potjo si je vsak učenec našel kamen za spomin. Čez nekaj časa smo z utrujenimi nogami prišli do doma CŠOD Kavka. Nato smo imeli zelo dobro kosilo. Po kosilu se je naš razred odpravil k potoku, a nam je slabo vreme uničilo pot do tja. Vrnili smo se v dom, kjer smo si ogledali različne živali. To je bil res razburljiv dan J.

Jan in Leon

Današnji dan je bil naporen. Zjutraj smo se ob 9:00 odpravili na pohod na Kolovrat, ki je visok 1115 metrov. Prehodili smo 9 km. Ko smo se vrnili, smo se preoblekli in šli na kosilo. Popoldanskega počitka skorajda ni bilo, saj smo reševali delovne liste. Nato smo učenci 5.a odšli v Kavkno jamo. Videli smo kravjo lobanjo in podobo medvedje glave. V jami smo iskali zaklad in našli rozine. Pri domu smo s kamni in lesom zaigrali pesmi. Zvečer smo bili zelo utrujeni.

Lastovke (Veronika, Ana, Lucija, Simona, Laura)

Zjutraj, ko smo se zbudile, smo uredile postelje. Po zajtrku smo se pripravile na pohod. Šli smo na Kolovrat, hodili smo po cesti, pesku in travi. Bili smo tudi v Italiji. Ogledali smo si vojaške rove, pot je bila zelo dolga. Ko smo končno prišli nazaj, smo odložili stvari in odšli na kosilo. po kosilu smo reševali križanke, nato pa smo se pripravili za odhod. 5.a je šel v Kavkno jamo, 5.b pa loviti živali ob potoku. Učence 5.b je na pašniku ujela nevihta, zato so se vrnili v dom, kjer so pod lupo opazovali živali. 5.a je po prihodu iz jame pel pesmi, oziroma himno CČOD Kavka. Bilo je super. Nato smo odšle pospravljat sobe, saj jih bodo učiteljice ocenile.

Siničke (Lana S., Lana B., Petja, Marina, Maja in Julija)