Obvestilo staršem učencev 6. razreda

Spoštovani starši,

naši šestošolci so srečno prispeli na cilj in se že nastanili v svojih sobah. Vsi se dobro počutijo in so zadovoljni z nastanitvami ter vam pošiljajo lepe pozdrave.

Pot do Areha je minila hitro in brez težav. Nikomur ni bilo slabo in nikogar ni tiščalo na WC. Vse le zato, da bi čim prej prispeli na Areh. Zimska ŠVN se je začela. Pričakovanje nove, drugačne šole je bilo veliko. Mnogo smo slišali o njej, a nismo vedeli kaj nas čaka. Prvi dan je odkril delček doživetja, ki nas čaka v prihajajočem tednu. Hotel Zarja je v živo lepši kot na slikah. S sobami in namestitvijo smo zadovoljni. Mogoče bi komu bolj ustrezala drugačna razporeditev v sobe, a bo tokrat moralo biti tako. Prvo kosilo: juha, dunajski zrezek, pečen krompir in solata. Mislim, da za večino ne bi moglo biti bolje. Po kosilu priprava na prvo smučanje, padanje, pobiranje, … Malo strahu in treme je bilo čutiti, vsaj pri nekaterih. Vse se je dobro izšlo. Spoznali smo učitelja Nejca in Mira, ki nas bost poleg učitelja Marka učila smučati. Nekateri smo se prilagajali na smuči, drugi so že preizkusili dve progi in smučarski vlečnici. Dobri dve uri smučanja za prvi dan sta hitro minili in že smo se vrnili v hotel. Tam nas je čakala malica in planinec Franček, ki nas je vodil na večernem pohodu po Pohorju. Po pohodu nam je teknila večerja: testenine z mletim mesom. Ko smo že mislili, da bomo lahko šli počivat, smo izvedeli, da nas planinec Franček že čaka, da nadaljuje zgodbo o Pohorju. Po končanem predavanju smo odšli v sobe i se pripravili na spanje. Nekateri so pokazali malo domotožja, drugi smo ga skrivali. A mislim, da ne bo težav, saj smo že nekaj stari. Lahko noč,

FOTOALBUM 1

Prebudili smo se v oblačno in rahlo vetrovno jutro. Napovedane so bile visoke temperature. Po samopostrežnem zajtrku smo pospravili sobe in se pripravili za odhod na smučišče. Učiteljica je ocenila pospravljenost sob in tisti, ki smo se potrudili, smo bili z ocenami zadovoljni. Na smučišču smo po skupinah usvajali nova znanja. Nekateri smo še vedno smučali na položnem poligonu, drugi smo smučali na Piskru, kjer smo se vozili tudi s šestsedežnico. Čas do kosila je hitro minil. Vrnili smo se v hotel, pojedli okusno kosilo in odšli na zaslužen počitek. Od 13.30 do 16.00 nas je čakalo še popoldansko smučanje. Razmere na smučišču so se poslabšale, saj je sneg prehajal v tekoće stanje. Kljub temu smo naredili kar nekaj zavojev in utrjevali svoje znanje. Popoldan smo poslušali predavanje o pravilih na smučišču in po večerji svoje znaje preverili v kvizu Male sive celice. Tekmovali smo z mešanimi ekipami z OŠ Benedikt. Zmagala je v bistvu naša ekipa, saj sta bila v njej Žan in Lucija, pomagala pa jima je učenka iz Benedikta. Preostali čas smo namenili pripravi na spanje, ki nam bo prav prišlo, saj smo nekateri zelo utrujeni.

FOTOALBUM 2

Sredino jutro nam je postreglo z lepim sončnim vzhodom in čudovitim razgledom na okolico. Kot vsako jutro, smo se tudi tokrat brez težav prebudili in že začeli z urejanjem sob, saj je učiteljica pri ocenjevanju zelo stroga. Moramo povedati, ds so razlike sposobnosti pospravljanja med nami velike. Po zajtrku je sledila priprava na smučanje, ki je danes potekalo pod rugačnem urniku. Učitelji so se odločili, da bomo dlje smučali v enem delu do 14.00. Z vmesno malico na smučišču. Razlog za to odločitev so bile napovedane visoke temperature in moker sneg popoldan. Ko smo prišli na smučišče, smo bili presenečeni, saj je bila snežna podlaga pomrznjena in po uri smučanja idealna za smuko. Smučarji v vseh skupinah dobro napredujemo in učitelji so zadovoljni z našim delom. Ob 12.00 smo si privoščili malico in čaj na smučišču. Po tem pa smučali do 14.00. V hotel smo se vrnili ob času kosila, po katerem je sledil počitek, ki se je vsem zelo prilegel. V popoldanskem času smo z učiteljico Barbarao predelali zimske športev angleščini, z učiteljem Markom in učiteljico odšli na razbistritveni pohod ter igrali košarko (s prazno žogo). Prvi od današnjih gostov je bil alpinist, ki nam je predstavil svoje odprave v Himalajo, na kateri je žal doživel tudi tragično smrt prijatelja. Vsi smo bili navdušeni nad zgodbo in fotografijami. Hrenovke in pečen krompirček za večerjo, ne preveč zdravo, a za nas skoraj neprecenljivo;). V večernem terminu smo poslušali “brata” splavarja, ki sta nam predsavila dejavnost, ki je imela včasih v teh krajih velik pomen, splavarjenje. Po koncu sta učitelja fantom dovolila ogled prvega polčasa španskega elclassica, nogometna tekma med Realom in Barcelono. Se ve, da so gledali le fantje. Deklice smo se zabavale po svoje. Sledilo je še tuširanje in odhod v posteljo.

FOTOALBUM 3

Tako, tudi četrtek je za nami in pred nami zadnji dan. Četrtkov dan je potekal po ustaljenem dnevnem redu, le večer je bil poseben. Pogoji za smuko so bili nekoliki slabši, a ne preslabi, da pravi smučarji ne bi uživali na snegu. Kljub pomladanskim temperaturam smo izkoristili čas, ki smo ga imeli na razpolago in smučali do 14. ure. V boljši skupini smo se preizkusili tudi v akrobacijah, obratih in skokih, srednja skupina je usvojila novo progo Cojzarico, začetniki, ki to več niso, pa so se pripravljali na tekmo, ki bo danes ob 10.00. Ko smo se včeraj vrnili v hotel, smo imeli kosilo in počitek po njem. Med počitkom smo se veliko pogovarjali, gledali TV in ingrali družabne igre. Nekateri so celo brali. Ob 17.30 nas je čakala še zadnja predstavitev. Obiskal nas je pohorski lovec s svojimi trofejami in zgodbami o življenju živali na Pohorju in drugod. V prostem času včeraj smo se pripravljali na zaključni večer, ki smo ga imeli skupaj z OŠ Benedikt. Njihovi učenci so predstavili sebe in svoj kraj in mi obratno. Izvedli smo tudi žreb štartnih številk za današnjo tekmo. Po kulturnem delu programa je sledil ples, kjer nas je večina dala od sebe še zadnje atome moči. Po koncu smo izmučeni popadali v postelje in se prepustili zadnji noči v Zarji. Trenutno pridno polnimo kovčke, ki so se očitno pomanjšali, saj ne gre vse noter. Po zajtrku se bomo odpravili na smučišče, kjer nas čaka postavljena veleslalomska proga in razredno tekmovanje. Držite pesti. Če bo šlo vse po načrtu, se bomo z Areha odpravili ob 13.30.