V letošnjem letu se na naši šoli izvaja 178 ur razširjenega programa na teden, ki so razpršene med vsa tri področja Razširjenega programa: Učenje učenja, Kultura in državljanska vzgoja ter Gibanje in zdravje za dobro telesno in duševno počutje.
IZVAJALEC | DEJAVNOST | ŠT. UR / TEDEN | PODROČJE |
---|---|---|---|
ANAMARIJA C. | AKTIVNO DRŽAVLJANSTVO | 1 | KULTURA SOBIVANJA |
TEJA R. | ČUJEČNOST 7 | 1 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT |
TEJA R. | ČUJEČNOST 9 | 1 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT |
MOJCA T.Ž. | DRAMSKA SKUPINA | 1 | KULTURNO UMETNOSTNA VZGOJA |
SAŠA A. | DRAMSKI | 1 | KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja |
BARBARA B. | EKO DETEKTIVI | 1 | KULTURNA UMETNOST, DEDIŠČINA |
NEŽA S. | GIBALKO 1 | 2 | GIBANJE |
NEŽA S. | GIBALKO 2 | 2 | GIBANJE |
SLAVI T. | GIBALKO 3 | 2 | GIBANJE |
SLAVI T. | GIBALKO 4 | 1 | GIBANJE |
SLAVI T. | GIBALKO 5 | 1 | GIBANJE |
MARKO B. | GIBANJE 3 | 1 | GIBANJE |
JANJA Š. | GOVORIM FRANCOSKO | 1 | TUJI JEZIKI V RAZŠIRJENEM PROGRAMU |
ANAMARIJA C. | GOVORIM NEMŠKO | 2 | TUJI JEZIKI V RAZŠIRJENEM PROGRAMU |
MAJA P. | IGRARIJE 1 | 4 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
STAŠA F. | IGRARIJE 1 | 1 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
MOJCA K.B. | IGRARIJE 2 | 1 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
SABINA Š. | IGRARIJE 2 | 2,89 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
ANAMARIJA C. | IGRARIJE 3 | 2 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
TEJA R. | IGRARIJE 3 | 1 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
SLAVI T. | IGRARIJE 3 | 0,89 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
MOJCA K.Ž. | IGRARIJE 4 | 2 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
TEJA R. | IGRARIJE 4 | 3 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
MAJA P. | JEM ZA 5KO 1 | 2,66 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
NIKA R. | JEM ZA 5KO 1 | 4 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
MOJCA K.B. | JEM ZA 5KO 2 | 2,67 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
SABINA Š. | JEM ZA 5KO 2 | 5,33 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
TEJA R. | JEM ZA 5KO 3 | 1,33 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
SLAVI T. | JEM ZA 5KO 3 | 4,33 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
MOJCA K.Ž. | JEM ZA 5KO 4 | 0,22 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
TEJA R. | JEM ZA 5KO 4 | 4 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
VANDY Š. F. | JEM ZA 5KO 4 | 1,11 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
MAJA P. | JEM ZA 5KO 5 | 4 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
TEJA R. | JEM ZA 5KO 5 | 1,33 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
VANDY Š. F. | JEM ZA 5KO 5 | 1,33 | HRANA IN PREHRANJEVANJE – kultura prehranjevanja |
SAŠA, TJAŠA, SILVIJA | JUTRANJI POZDRAV | 10 | IGRA IN SAMOSTOJNO NAČRTOVANJE PROSTEGA ČASA |
BARBARA B. | KOLESAR SEM | 1 | ZDRAVJE IN VARNOST |
MAJA P. | MALI PEVCI 1 | 1 | KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja (zborovsko petje) |
MAJA P. | MALI PEVCI 2 | 1 | KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja (zborovsko petje) |
BERNARDKA B. | MLADINSKI PEVSKI ZBOR | 5 | KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja (zborovsko petje) |
SABINA B. | MOJA KNJIŽNICA | 1 | KULTURA, UMETNOST, DEDIŠČINA, MEDVRSTNIŠKO SODELOVANJE |
TEJA R. | MOŽGANČKANJE 7 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
TEJA R. | MOŽGANČKANJE 8 | 2 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
TEJA R. | MOŽGANČKANJE 9 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
MARIJANA P. | NADARJENI | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanje problemov |
URŠA S. | NADARJENI | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanje problemov |
BARBARA Š. | NADARJENI | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanje problemov |
BARBARA Š. | NENASILNO KOMUNICIRAMO | 0,5 | KULTURA SOBIVANJA |
MARKO B. | NOGOMET 4., 5. | 1 | GIBANJE |
MARKO B. | ODBOJKA | 1 | GIBANJE |
MAJA P. | OTRESI STRES | 1,11 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT – telesno, duševno zdravje in dobrobit, kvalitetno preživljanje prostega časa |
MAJA P. | OTRESI STRES 1 | 4 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT – telesno, duševno zdravje in dobrobit, kvalitetno preživljanje prostega časa |
MOJCA K.B. | OTRESI STRES 2 | 0,44 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT |
SABINA Š. | OTRESI STRES 2 | 0,89 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT |
TEJA R. | OTRESI STRES 3 | 1 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT |
ANAMARIJA C. | OTRESI STRES 3 | 2 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
SLAVI T. | OTRESI STRES 3 | 1,11 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT |
MOJCA K.Ž. | OTRESI STRES 4 | 2 | VARNOST ZDRAVJE IN DOBROBIT – šahiram |
TEJA R. | OTRESI STRES 4 | 3 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT |
MARKO B. | POHODNIŠTVO | 1 | GIBANJE |
NIKA R. | POKAŽEM, KAJ ZNAM 1 | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
VANDY Š. F. | POKAŽEM, KAJ ZNAM 2 | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja |
SVETINA P. | POKAŽEM, KAJ ZNAM 3 | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
BERNARDKA B. | POKAŽEM, KAJ ZNAM 4 A | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
BARBARA B. | POKAŽEM, KAJ ZNAM 4 B | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
URŠA S. | POKAŽEM, KAJ ZNAM 5 A | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja |
SILVIJA P. | POKAŽEM, KAJ ZNAM 5 B | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja |
TANJA M. | POKAŽEM, KAJ ZNAM | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanje problemov; priprava na tekmovanje |
MAJA P. | POMAGAMO SI PRI UČENJU | 1,39 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
MAJA P. | PREPEVAMO | 2 | KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja (zborovsko petje) |
NEŽA S. | PRVA POMOČ D | 1 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT |
NEŽA S. | PRVA POMOČ F | 1 | VARNOST, ZDRAVJE IN DOBROBIT |
EVA M. | RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 1 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost |
EVA M. | RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 2 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost |
MARKO B. | RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 3 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost |
EVA M. | RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 4 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost |
URŠA S. | RAČUNALNIŠKI VRTILJAK 5 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost |
MARKO B. | RAČUNALNIŠTVO 6 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – tehnologija in inovativnost |
SABINA B. | SKRIBO | 1 | KULTURA, UMETNOST, DEDIŠČINA, MEDVRSTNIŠKO SODELOVANJE |
JANJA Š. | SPOZNAVAM KULTURE | 1 | MEDVRSTNIŠKO, MEDGENERACIJSKO IN MEDNARODNO SODELOVANJE |
SLAVI T. | ŠPORTANJE 1 | 1 | GIBANJE |
SLAVI T. | ŠPORTANJE 2 | 1 | GIBANJE |
MARKO B. | TEKMOVANJA | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
BARBARA K. | TEKMUJEM V ZNANJU | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja |
JANJA Š. | TEKMUJEM V ZNANJU | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje z raziskovanjem in reševanjem problemov; priprava na tekmovanja |
SABINA B. | TEKMUJEM ZA CANKARJA 8., 9. | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – priprava na tekmovanje |
SAŠA A. | TEKMUJEMO ZA CANKARJA | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – priprava na tekmovanje |
MAJA P. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 1 | 3 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog |
NIKA R. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 1 | 2 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog |
MOJCA K.B. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 2 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
SABINA Š. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 2 | 4 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
TEJA R. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 3 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
SLAVI T. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 3 | 4 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
MOJCA K.Ž. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 4 | 2,28 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog |
TEJA R. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 4 | 3 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog |
STAŠA F. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 5 | 4 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
TEJA R. | UČIM SE IN RAZISKUJEM 5 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
MAJA P. | UČIMO SE ANGLEŠČINE | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
SILVIJA P. | UČIMO SE SKUPAJ | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog; dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
BARBARA Š. | UČIMO SE SKUPAJ | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
MOJCA K.Ž. | UČIMO SE SKUPAJ 1 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE: dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju, ISP – učimo se skupaj, 1. r |
MOJCA K.Ž. | UČIMO SE SKUPAJ 2 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE: dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju, ISP – učimo se skupaj, 2. r |
MOJCA K.Ž. | UČIMO SE SKUPAJ 3 | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE: dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju, ISP – učimo se skupaj, 3. r |
BERNARDKA B. | UČIMO SE SKUPAJ 4 A | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
BARBARA B. | UČIMO SE SKUPAJ 4 B | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
URŠA S. | UČIMO SE SKUPAJ 5 A | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – učenje za uspešno opravljanje učnih nalog, dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
ANDREJA N.G. | USTVARJALNICE | 0,5 | KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja |
SAŠA A. | USTVARJAMO | 2 | KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno-umetnostna vzgoja |
MOJCA K.Ž. | USTVARJAMO IN ŠIVAMO | 1 | KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno- umetnostna vzgoja, tehniška kultura in dediščina (vezenje in tradicija doma) |
MOJCA K.Ž. | VEZENJE IN TRADICIJA DOMA | 1 | KULTURA, UMETNOST IN DEDIŠČINA – kulturno- umetnostna vzgoja, tehniška kultura in dediščina (ustvarjamo in šivamo) |
TANJA M. | ZNAM, ZMOREM | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
MOJCA T.Ž. | ZNAM, ZMOREM | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
BARBARA K. | ZNAM, ZMOREM | 1 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
NIKA R. | ZNAM, ZMOREM 1 | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
VANDY Š. F. | ZNAM, ZMOREM 2 | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
SVETINA P. | ZNAM, ZMOREM 3 | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
BERNARDKA B. | ZNAM, ZMOREM 4 A | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
BARBARA B. | ZNAM, ZMOREM 4 B | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE |
URŠA S. | ZNAM, ZMOREM 5 A | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |
SILVIJA P. | ZNAM, ZMOREM 5 B | 0,5 | SAMOSTOJNO IN SODELOVALNO UČENJE – dodatna podpora in pomoč učencem pri učenju |